POLITICA PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL A MAGAZINULUI VIRTUAL CHARME.RO 

CUPRINS:

  1. Aspecte generale si detalii companie
  2. Termeni si definitii
  3. Dreptul aplicabil, locul de executare, instanta competenta
  4. Informatii despre serviciul neakaisa online, produsele comercializate si disponibilitatea acestora
  5. Comanda Online
  6. Facturare - plata
  7. Livrarea Bunurilor
  8. Dreptul la retragere/retur
  9. Confidentialitate
  10. Publicitate
  11. Raspundere
  12. Preluarea datelor cu caracter personal
  13. Politica de cookies

 

  1. Aspecte generale si detalii companie (Charme.ro)

 

1.1. Informatiile prezentate pe domeniul www.charme.ro sunt proprietatea GITTANOS COMPANY SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Timisoara, Judetul Timis, strada Dacilor, NR.14, cod postal: 300094, numar de ordine in Registrul Comertului J35/2488/1994, cod unic de inregistrare fiscala RO 6240525 (denumit in continuare ”CHARME”).

 

1.2. Prezentul document stabileste termenele si conditiile de utilizare a acestui site web si conditiile de achizitionare a produselor si serviciilor comercializate prin intermediul acestui site web (denumit in continuare "Termenele si Conditiile") sau in cadrul unei comenzi efectuate telefonic. Politica de retur, Politica de confidentialitate CHARME, precum si orice alte documente la care se face referire in cuprinsul acestui document, fac parte integranta din aceste Termene si Conditii si sunt puse, de asemenea, la dispozitia dumneavoastra in cadrul paginii web.

 

1.3. Accesarea si utilizarea website-ului, in scop informativ sau comercial, presupune acceptarea Termenilor si Conditiilor Generale redate.

 

1.4. Prin acceptarea Termenelor si a Conditiilor, Clientul/Cumparatorul/Utilizatorul declara ca a citit si luat la cunostinta si prevederile Politicii de retur, Politicii de confidentialitate si ale altor documente referite in cuprinsul acestor Termene si Conditii generale si ca este, de asemenea, de acord cu Politica de retur, Politica de confidentialitate CHARME, precum si cu toate celelalte documente mentionate in cuprinsul prezentului document. Daca nu sunteti de acord cu Termenele si Conditiile sau cu oricare dintre prevederile Politicii de retur si/sau ale Politicii de confidentialitate CHARME si/sau ale oricarui alt document referit mai jos, va rugam sa nu utilizati acest site web.

 

1.5. Utilizatorii/Vizitatorii site-ului trebuie sa citeasca cu atentie Termenele si Conditiile inainte de a utiliza acest site web si de a efectua orice comanda prin intermediul acestuia sau prin contactare telefonica.

 

1.6. CHARME isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza prezentele termene si conditii, fara o informare prealabila a utilizatorului. Actualizarea si modificarea termenelor si conditiilor poate avea loc in vederea respectarii eventualelor noi dispozitii legale, ca urmare a schimbarii practicii comerciale a Vanzatorului, etc.. Raporturile juridice, respectiv operatiunile comerciale, sunt guvernate de termenii si conditiile valabile la momentul realizarii acestora.

 

1.7. In cazul in care utilizatorii au intrebari cu privire la Termene si Conditii acestia pot contacta un operator CHARME la numarul de telefon +40 371 491 708, de luni pana vineri, cu exceptia zilelor libere legale, intre orele 08:00 – 16:30, sau la adresa de email contach@charme.ro

 

1.8. Date de contact:

GITTANOS COMPANY SRL (denumirea comerciala ”CHARME.RO”)

Sediul social in Timisoara, Strada Dacilor nr 14

Punct de lucru in Timisoara, Strada Dacilor nr 14

Telefon: +40 371 491 708 (linie telefonica cu tarif normal)

Serviciul clienti pentru comenzi online: contact@charme.ro

Informatii generale: contact@charme.ro

Sugestii, Impresii si Reclamatii: contact@charme.ro

Instanta competenta: Instantele competente romane de la sediul CHARME

Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J35/2488/1994

Cod de Inregistrare Fiscala: CIF RO 6240525

 

 2. Termeni si definitii

2.1. Termenele si Conditiile se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri/produse, precum si serviciilor comercializate de catre CHARME, prin intermediul site-ului sau, www.charme.ro  precum si in cadrul comenzilor efectuate telefonic. In cuprinsul Termenelor si Conditiilor, termenii de mai jos vor avea urmatoarea semnificatie:

 

2.2. CHARME – este denumirea comerciala a GITTANOS COMPANY SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Timisoara, strada Dacilor nr 14, numar de ordine in Registrul Comertului J35/2488/1994, cod unic de inregistrare fiscala RO 6240525

 

2.3. Document – prezentele Termene si Conditii.

 

2.4. Vanzator – societatea comerciala GITTANOS COMPANY SRL (CHARME).

 

2.5. Practici comerciale – practicile comerciantului in relatia cu consumatorii, respectiv orice actiune, omisiune, comportament, demers sau prezentare comerciala, inclusiv publicitate si comercializare, efectuate de un comerciant, in stransa legatura cu promovarea, vanzarea sau furnizarea unui produs consumatorilor.

 

2.6. Cumparator – persoana fizica majora, persoana juridica sau orice entitate recunoscuta de lege care efectueaza o Comanda in Site sau telefonic. Cumparatori pot fi doar persoanele fizice / juridice ce au capacitate deplina de exercitiu.

 

2.7. Client –  persoana fizica majora, persoana juridica care are sau obtine acces la continut (astfel cum este acesta definit la pct. 2.11. din prezenta) prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre CHARME (telefonic, electronic, etc.) sau in baza unui acord de utilizare existent intre CHARME si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT. Client poate fi doar persoana fizica / juridica ce are capacitate deplina de exercitiu.

 

2.8. Utilizator – orice persoana fizica / juridica inregistrata pe Site, care prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

 

2.9.   Vizitator – orice persoana fizica care viziteaza www.charme.ro  indiferent daca plaseaza sau nu o comanda online.

 

2.10.   Consumator – orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale.

 

2.11.   Continut:

 

  1. Toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic.

 

  1. Toate informatiile cuprinse in emailurile trimise de catre Vanzator Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului prin mijloace electronice sau orice alt mod de comunicare disponibil, fie direct, fie prin reprezentant.

 

iii.  Date referitoare la Vanzator, detalii de contact sau de identificare juridica.

 

2.12.   Site / Website – domeniul www.charme.ro si subdomeniile acestuia.

2.13.   Cont – sectiune a magazinului virtual, care presupune existenta unei adrese de email valide si a unei parole care apartin Clientului/ Cumparatorului/Utilizatorului care ii permite acestuia plasarea Comenzii online si care contine detalii referitoare la datele Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului (de ex. adrese de livrare, date facturare salvate, etc.), istoricul comenzilor, informatii despre Newsletter si evaluari acordate Produselor.

 

2.14. Cosul meu - sectiune din site/cont ce permite Clientului/ Cumparatorului/ Utilizatorului sa adauge Bunuri pe care doreste sa le achizitioneze.

 

2.15.   Favorite – sectiune din site/cont care permite Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze o lista a Bunurilor pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii.

 

2.16.   Comanda – modalitate de comunicare virtuala intre Client si CHARME, prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului sau telefonic, intentia de a achizitiona Bunuri de pe Site.

 

2.17.   Bunuri – orice produs inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumpratorului ca urmare a unei comenzi.

 

2.18.   Newsletter – Mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv prin posta electronica (email, SMS, whatsapp) cu privire la bunurile si/ sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

 

2.19.   Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun de catre Vanzator Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

 

2.20.   Factura proforma – documentul primit de Client/Cumparator pe email dupa plasarea comenzii in site sau transmis manual de catre un operator al magazinului pentru comenzile de produse care nu se regasesc in oferta online. Factura proforma nu este un document fiscal si nu tine loc de factura fiscala care se livreaza fie impreuna cu coletul, fie prin email dupa expedierea comenzii.

2.21.   Factura – este un document contabil emis de furnizor catre Client/Cumparator. Pentru Comenzile Online, Factura se trimite electronic de catre CHARME la adresa de email mentionata de Cumparator in Contul sau aceasta se transmite impreuna cu coletul.

2.22.   Cost de livrare – costul aferent transportului, calculat in functie de dimensiunile si greutatea produselor comandate. Informatii referitoare la costul de livrare regasiti atat in procesul de lansare a comenzii cat si in Cosul meu, in momentul finalizarii comenzii.

2.23.   Notele de transport (awb-uri sau avize de expeditie) – documente care insotesc coletele livrate prin curier rapid sau curier propriu. Aceste inscrisuri nu reprezinta documente fiscale si nu tin loc de factura fiscala.

2.24.   Recenzie / Review – evaluare a Produselor redactata de catre Client/Cumparator/Utilizator pe baza experientei personale.

2.25.   Specificatii – caracteristicile, detaliile si/ sau descrierile privind Bunurilor  asa cum sunt prezentate pe site (de exemplu materialele, procentele, dimensiunile etc.).

 

Modul de calcul al zilelor

2.26.   Toate termenele (exprimate in zile) mentionate in prezentele termene si conditii se interpreteaza drept termene exprimate in zile calendaristice.

2.27.   Daca un termen exprimat in zile se calculeaza din momentul in care intervine un eveniment sau se realizeaza un act (de exemplu ziua in care are loc livrarea, ziua in care are loc confirmarea comenzii etc.), ziua in cursul careia a avut loc acest eveniment sau se realizeaza acest act nu se ia in seama la calculul termenului.

2.28.   In cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, Vanzatorul va prelungi termenul pana la urmatoarea zi lucratoare.

 

3. Dreptul aplicabil, locul de executare, instanta competenta

3.1. La achizitia unor produse de la Vanzatorul CHARME prin intermediul functiei „TRIMITE COMANDA” si bifarea acordului privind acceptarea prezentelor termene si conditii a magazinului online de la adresa „www.charme.ro”, se aplica prezentele termene si conditii, cu exceptia cazurilor in care au fost stipulate in mod expres alte conditii.

3.2. Raporturile juridice nascute intre CHARME si Utilizatori/Clienti/Cumparatori sunt guvernate de legislatia romana.

3.3. Indicatie conform regulamentului de solutionare a litigiilor din tranzactii online:

  1. Conform legislatiei in vigoare, CHARME are obligatia de a indica persoanelor consumatori existenta platformei europene de solutionare online a litigiilor, care poate fi folosita pentru solutionarea litigiilor, fara implicarea unei instante. Pentru realizarea acestei platforme este responsabila Comisia Europeana.
  2. Platforma europeana de solutionare online a litigiilor poate fi gasita aici: http://ec.europa.eu/odr.

3.4.   CHARME pune la dispozitia clientilor urmatoarele modalitati de contact si reclamatie, inclusiv un sistem de conciliere interna pentru orice probleme legate de charme.ro: telefonic la numarul +40 371 491 708  sau pe e-mail la adresa contact@charme.ro. Ulterior primirii reclamantiei, Vanzatorul va analiza situatia si va prezenta Clientului/Cumparatorului un raspuns sau potentiale modalitati de solutionare a problemei survenite.

 

4. Informatii despre serviciul neakaisa online, produsele comercializate si disponibilitatea acestora

 

4.1. CHARME depune toate eforturile ca informatiile disponibile pe Site, inclusiv descrierea Produselor, precum si preturile listate, sa fie corecte si complete. Cu toate acestea, din motive de natura obiectiva sau care tin de erorile umane, procesul de actualizare a informatiilor relevante din cadrul Site-ului poate cunoaste intarzieri. In asemenea situatii, CHARME va incerca sa inlature toate erorile survenite in cel mai scurt timp posibil. In cazul in care se constata faptul ca astfel de erori influenteaza Comanda/Contractul incheiat, Vanzatorul va notifica Clientul/Cumparatorul in cel mai scurt timp, pentru reconfirmarea Comenzii/Contractului sau anularea acestuia.

4.2. CHARME isi rezerva dreptul de a anula Comenzile care privesc Produse aparute in afara sferei de control CHARME in cadrul interfetei online sau care, din cauza unor erori tehnice, prezinta preturi evident eronate/derizorii (preturi care pot fi, in mod rezonabil, apreciate ca eronate/derizorii de catre consumatorul mediu), cu consecinta restituirii intregii sume platite de Cumparator in considerarea comenzilor anulate, daca este cazul, in termen de 7 (sapte) zile.

4.3. Clientul/Cumparatorul trebuie sa aiba in vedere faptul ca achizitionarea produselor la distanta ofera o experienta diferita fata de cea realizata intr-un magazin. In special, Clientul/Cumparatorul/Ultilizatorul trebuie sa ia act de urmatoarele:

  1. Setarile monitorului / ecranului dispozitivului utilizat pentru accesarea site-ului diferă de la dispozitiv la dispozitiv, astfel ca este posibil ca nuantele/culorile Produselor, astfel cum sunt prezentate pe Site, sa fie diferite in realitate;
  2. Fotografiile si imaginile de pe Site au rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exacta a Produsului si a detaliilor incluse, trebuie citita cu atentie descrierea corespunzatoare a Produsului;

iii.  Este posibil ca imaginile ilustrate in cadrul Site-ului sa prezinte accesorii sau componente care nu fac parte integranta din Produsul dorit si comandat si drept urmare nu se vor regasii in pachetul livrat ca urmare a inregistrarii Comenzii online; Pentru o descriere exacta a Produsului si a detaliilor incluse, trebuie citita cu atentie descrierea corespunzatoare a Produsului;

  1. Dimensiunile si forma Produselor pot fi diferite in realitate fata de modul in care apar in imaginile disponibile pe Site, insa CHARME furnizeaza informatii complete privind dimensiunile Produselor in descrierile prezentate pentru fiecare Produs in parte. Este responsabilitatea Clientului/Cumparatorului sa verifice daca dimensiunile indicate a fiecarui Produs sunt corespunzatoare scopului pentru care acesta a fost achizitionat;

4.4. In cazul unei perioade limitate de valabilitate a unui anumit Pret, acest aspect va fi precizat pe pagina produsului respectiv.

4.5. CHARME ia toate masurile pentru a se asigura ca informatiile referitoare la disponibilitatea produselor in stoc sunt corecte, insa din motive ce tin de dinamica stocurilor si momentul inregistrarii platilor, exista cazuri in care produsul sa nu mai fie disponibil in stoc pentru a putea fi livrat. In astfel de situatii, CHARME va informa Clientul in cel mai scurt timp, pentru anularea Comenzii/Contractului, stabilirea unui nou termen de livrare sau, dupa caz, optiunea de a cumpara un alt Produs de o calitate si la Pret echivalent cu cele solicitate.

4.6. CHARME poate publica pe site informatii despre bunuri si/ sau promotii practicate de catre acesta sau de oricare alt tert cu care vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

4.7. Orice link-uri catre alte site-uri web sau materiale ale unor terte parti, daca este cazul, postate pe Site sunt oferite exclusiv in scop informativ, iar CHARME nu isi asuma in niciun fel responsabilitate pentru continutul acestor site-uri si materiale, pentru produsele promovate sau comercializate prin intermediul acestor site-uri web.

4.8. CHARME are dreptul, in orice moment, sa modifice, sa suspende sau sa inceteze comercializarea online a Produselor, partial sau in totalitate, temporar sau permanent, cu sau fara notificare prealabila. Vanzatorul nu va fi responsabil pentru nicio modificare, suspendare sau intrerupere a comercializarii online a Produselor, fara ca prin aceasta prevedere sa se aduca atingere drepturilor imperative pe care legea le recunoaste consumatorilor.

4.9. Pentru motive justificate CHARME, isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/ sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/ Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al CHARME, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mai sus mentionate.

4.10. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele de email mentionate la sectiunea ”Contact” din site si detaliate la punctul 1.8. din prezentele termene si conditii.

4.11. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, CHARME isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor/Utilizatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

4.12. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client/Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la: comisioane de plata cu cardul sau comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care sunt percepute de banca emitenta a cardului. Responsabilitatea pentru astfel de actiuni sunt numai Clientul/Cumparatorul.

4.13. Dupa achizitionarea unui Bun, Clientului/Cumparatorului i se poate cere prin email inscrierea unui review (recenzie) legat de bunul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Client/Cumparator in Cont sau la adresa de email folosita de acesta la momentul realizarii comenzii, dupa caz. In acest fel, Clientul/Cumparatorul poate contribui la informarea altor posibili Clienti/Cumpratori de pe site. Vanzatorul nu este responsabil de informatiile cuprinse in review-uri/recenzii.

4.14. Disponibilitatea Bunurilor va fi afisata pe Site dupa cum urmeaza:

  1. “in stoc”– bunul exista in stoc;
  2. “stoc epuizat”– Bunul nu mai este disponibil in stoc.

 

5. Comanda online

5.1. Efectuarea unei Comenzi online, se poate realiza in doua moduri:

  1. ulterior inregistrarii in Site, prin crearea unui cont pe site-ul www.charme.ro si adaugarea Bunurilor dorite in ”Cos”, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres;
  2. fara a fi inregistrat pe site, respectiv fara a fi creat un cont in site, prin adaugarea de Bunuri dorite in ”Cos” urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres.

5.2.  In ambele situatii, comanda poate fi transmisa doar daca sunt completate campurile obligatorii (adresa de email, datele privind de livrarea si facturarea), bifarea modalitatii de plata dorita de cumparator si bifarea casutei din stanga declaratiei „Prin finalizarea comenzii accept Termenii si coditiile acestui site”. Documentul privind Termenii si conditiile este format ca link, astfel incat cumparatorul sa poata accesa intregul continut al acestuia prin simpla apasare/simplul click pe acesta.

5.3. In vederea efectuarii unei comenzi online este necesara comunicarea unei adrese de email valide si a unui numar de telefon pentru corespondenta si comunicarea cu Cumparatorul/Clientul.

5.4.  Prin inregistrarea unei comenzi in site, Cumparatorul/Clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic/email) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

5.5.  In cazul in care Clientul isi creeaza un cont pe site-ul www.charme.ro  („Cont”), Clientul isi alege la inregistrare o parola, cu ajutorul careia se poate loga pe viitor. Clientului ii revine obligatia de a tine secreta parola si de a nu o transmite mai departe. In cazul in care Clientul/Cumparatorul are motiv sa creada ca parola sa este cunoscuta de alte persoane, este obligat sa o schimbe imediat. Este responsabilitatea Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului sa se asigure ca informatiile privind contul creat pe Site raman confidentiale in orice moment si ca nu vor fi transmise catre terti.

5.6.   Inregistrarea este permisa exclusiv persoanelor juridice si persoanelor fizice majore, ambele avand capacitatea deplina de exercitiu.

5.7.   Dupa crearea unui Cont de Client, este posibila utilizarea functiilor aferente acestuia, in limita cadrului pus la dispozitie de CHARME. Nu exista insa un drept asupra acestui serviciu suplimentar, iar disponibilitatea nu este garantata. In momentul in care Clientul solicita stergerea datelor sale de Client si/sau a Contului sau de Client, utilizarea contului nu mai este posibila.

5.8.   Introducerea Produselor pe Sectiunea ”Favorite” in cadrul Site-ului sau in Cosul de cumparaturi nu reprezinta o rezervare de Produs si/sau Serviciu si nu creeeaza nicio obligatie pentru CHARME fata de Client/Cumparator.

5.9.   Ulterior desemnarii Produselor ce se doresc a fi comandate online, Clientul/Cumparatorul va completa/confirma datele solicitate in cadrul interfetei online, va vizualiza sumarul Comenzii online initiate si va accesa etapa finala in efectuarea Comenzii online prin selectarea modalitatii de plata, bifarea casutei din stanga mentiunii ”Prin finalizarea comenzii accept termenii si conditiile acestui site” si prin selectarea butonului ”TRIMITE COMANDA”.

5.10. Comenzile nefinalizate prin apasarea butonului “TRIMITE COMANDA” si bifarea acordului cu privire la prevederile Termenelor si Conditiilor nu echivaleaza cu plasarea Comenzii online si nu creeaza nicio obligatie pentru CHARME de a proceda la rezervarea si/sau pregatirea si/sau livrarea si/sau executarea Produselor, aflate in sumarul de Comanda.

5.11. Dupa apasarea butonului „TRIMITE COMANDA”, Clientul/Cumparatorul primeste din partea CHARME pe e-mail o confirmare automata a primirii comenzii. Acceptarea Comenzii se face prin transmiterea unei notificari de confirmare si expediere a comenzii prin email.

5.12. Comenzile se proceseaza in timpul programului de lucru a CHARME, respectiv de luni pana vineri intre orele 08:00-16:30, cu exceptia zilele de sarbatoare legala.

5.13. Primirea comenzii si confirmarea comenzii reprezinta doua etape diferite, respectiv:

  1. primirea comenzii este comunicarea realizata de Cumparator cu privire la intentia sa de a achizitiona Bunuri de pe Site. Acesta etapa este realizata ulterior plasarii unei comenzi pe site.
  2. confirmarea comenzii este acceptarea de catre Vanzator a comenzii transmise de cumparator, marcata de momentul primirii de catre cumparator, prin mijloace de comunicare la distanta (telefonic, sms, whatsapp, etc.), a unei notificari privind confirmarea comenzii sau de momentul primirii de catre cumparator a unei notificari privind expedierea produsului, dupa caz.

5.14. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumparatorul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzi.

5.15. Prin finalizarea Comenzii, Clientul/Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara comunicarea cu Clientul/Cumparatorul.

5.16. O comanda poate fi anulata pana in momentul primirii unui email de confirmare/expediere a comenzii din partea CHARME referitoare la procesarea comenzii. In vederea anularii unei comenzi Clientul/Cumparatorul trebuie sa contacteze un operator CHARME in cel mai scurt timp telefonic la numarul +40 371 491 708 sau pe e-mail la adresa contact@charme.ro

5.17. Orice erori survenite la comanda efectuata de client pot fi corectate in termen de maximum 24 de ore de la lansarea comenzii sau pana la procesarea acesteia.  In acest sens, Clientul/Cumparatorul poate sa anuleze comanda folosind contul de client, respectiv functia ”anuleaza comanda”, sau poate sa contacteze un operator CHARME in cel mai scurt timp telefonic la numarul +40 371 491 708 sau pe e-mail la adresa contact@charme.ro. Ulterior primirii de catre Client/Cumparator a emailul prin care se confirma expedierea comenzii, remedierea erorilor se poate realiza exclusiv cu acordul CHARME. 

5.18. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comanda sau termenul de livrare. In cazul modificarii cantitatii de Bunuri din Comanda sau a termenului de livrare, Vânzătorul va anunta Cumparatorul cu privire la acest aspect la adresa de e-mail sau la numarul de telefon furnizat la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata, daca este cazul.

5.19. In cazul in care un Bun comandat de catre Client/Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/ Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului/Cumparatorului contravaloarea Bunului si a costului de livrare, dupa caz, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

5.20. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  1. Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  2. Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de CHARME, in cazul platii online;

iii. Datele furnizate de catre Client/Cumparator pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

  1. Produsul comandat nu exista in stoc fizic si nu poate fi adus spre livrare in timp util.

5.21.Pentru Comenzile ce urmeaza a fi ridicate de la sediul Vanzatorului, rezervarea produselor este valabila pentru 48 de ore de la confirmarea comenzii si a disponibilitatii de catre un reprezentant al vanzatorului prin intermediul notificarii de expediere a comenzii prin posta electronica/ sms/ telefonic.

 

a. Comanda telefonica

5.22. In situatia in care plasarea unei comenzi online nu este posibila din cauza unor probleme tehnice, Cumparatorul are posibilitatea de a comanda telefonic Produse, apeland +40 371 491 708 sau pe e-mail la adresa de email contact@charme.ro de luni pana vineri, intre orele 08:00 - 16:30, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala.

5.24. Etapele efectuarii unei Comenzi telefonice:

  1. Operatorul CHARME va prelua comanda Cumparatorului de Servicii prin intermediul telefonului; In cazul in care Vanzatorul este cel care apeleaza telefonic consumatorul in vederea comenzii, Vanzatorul isi face cunoscuta identitatea la inceputul conversatiei cu consumatorul si, daca este cazul, face cunoscuta identitatea persoanei in numele careia a efectuat apelul telefonic si specifica scopul comercial al apelului.
  2. In vederea preluarii Comenzii, operatorul CHARME va solicita Cumparatorului date privind nume, prenume, numar de telefon si adresa de e-mail precum si informatiile privind Produsele dorite a fi achizitionate prin telefon.

iii. Dupa efectuarea Comenzii telefonice, Cumparatorul va primi un e-mail (la adresa de e-mail indicata de acesta) cu detaliile Produselor comandate, costul total al Comenzii telefonice, inclusiv costurile de livrare, un numar de identificare a Comenzii telefonice, precum si o copie a prezentelor termene si conditii.

  1. Cumparatorul va confirma CHARME prin intermediul email-ului urmatoarele:

(1)   Ca a citit, a inteles si a acceptat prezentele termene si conditii;

(2)   Comanda telefonica inregistrata este in conformitate cu discutia telefonica;

(3)  Acordul privind achitarea costului total al Comenzii telefonice.

  1. In situatia in care cumparatorul a optat pentru plata cu cardul, CHARME va transmite acestuia pe e-mail un link de plata aferent Comenzii telefonice agreate, cu mentiunea obligativitatii respectarii termenului de plata indicat la pct. vii mai jos;
  2. Plata Comenzilor telefonice pentru care s-a optat plata cu cardul se va efectua prin accesarea link-ului de plata transmis pe e-mail, in LEI cu cardul online;

vii.Cumparatorul va accesa si va efectua plata in termen de maxim 24 de ore de la expedierea link-ului de plata mai sus mentionat, in caz contrar Comanda telefonica va fi anulata. In cazul in care Clientul/Cumparatorul are nevoie de mai mult timp pentru a studia termenele si conditiile, acesta poate solicita Vanzatorului sa ii comunice link-ul de plata ulterior finalizarii lecturarii acestora.

viii.  CHARME va procesa Comanda telefonica dupa confirmarea platii si va transmite Cumparatorului un email de confirmare/expediere a Comenzii telefonice prin care se vor relua informatiile privind sumarul Comenzii, costul total al Comenzii si un calendar estimativ de livrare.

  1. Comenzilor telefonice le sunt aplicabile prezentele termene si conditii.

 

6. Facturare – plata

6.1. Preturile afisate in cadrul site-ului www.charme.ro sunt exprimate in lei (RON) si reprezinta preturi totale, prin urmare contin deja taxa pe valoare adaugata (TVA),

6.2. Pretul produsului afisat pe pagina acestuia nu contine costul livrarii, acest cost al livrarii este afisat separat pe aceeasi pagina sub textul “Cost transport” sau prin adaugarea produsului in cos. Costul de livrare este, de asemenea, indicat la sumarul comenzii (afisat prin apasarea iconitei ”Cos”) si la finalizarea comenzii.

6.3. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata, dupa caz, sunt specificate in confirmarea de primire a comenzii, in confirmarea efectiva a comenzii / in confirmarea expedierii comenzii, comunicate prin email-ul cumparatorului, fie telefonic de catre un reprezentat al Vanzatorului.

6.4. Modalitatile de plata sunt urmatoarele:

  1. plata online cu cardul, prin sistemul securizat EuPlatesc;
  2. plata ramburs cu numerar, efectuata atunci cand se livreaza comanda;

iii. plata in magazin.

6.5. Pentru plata prin card, datele cardului de plata al Clientului/Utilizatorului/Cumparatorului nu vor fi accesibile CHARME si nici nu vor fi stocate de Vanzator sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizatie a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

6.6. In anumite cazuri, pentru mentinerea securitatii Tranzactiilor, la inregistrarea Comenzii, Cumparatorului i se va solicita sa autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei digitale in cazul dispozitivelor mobile care au aceasta facilitate.

6.7. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor, Clientul / Utilizatorul / Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele sale. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).

6.8. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze in mod corect toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Vanzatorul nu este responsabil pentru informatiile gresite de facturare transmise de Cumparator.

6.9. Pentru o corecta emiterea facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont. Orice erori survenite la comanda efectuata de client pot fi corectate in termen de maximum 24 de ore de la lansarea comenzii sau pana la procesarea acesteia

6.10.Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri vandute de CHARME in format fizic atasata coletului cu produsele comandate, sau electronic prin posta electronica, la adresa de email mentionata de Client/Cumparator in Contul sau sau la adresa de email folosita la plasarea comenzii, dupa caz.

6.11.Prin transmiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin transmiterea acestora prin intermediul postei electronice, la adresa de email mentionata in Contul sau/adresa de email specificata la momentul plasarii comenzii sau in format fizic atasata coletului cu produsele comandate, dupa caz. CHARME si Clientul/Cumparatorul sunt de acord prin prezentele Termene si Conditii ca Facturile vor fi transmise pe cale electronica, semnarea si stampilarea acestora neconstituind elemente obligatorii.

6.12.In cazul in care aceste informatii nu va sunt transmise mai mult de 48 (patruzeci si opt) de ore prin email, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de email: contact@charme.ro

6.13.In cazul platii online cu cardul/plata online, cu card de credit sau card de debit, debitarea sumei aferente se va face imediat, iar expedierea produselor se va face imediat dupa procesarea comenzii. In cazul transferului bancar expedierea produselor se va face dupa incasarea de catre CHARME a contravalorii produselor. Procesarea platilor online cu cardul de debit sau credit se face cu EuPlatesc.

6.14.In toate cazurile, inainte ca un consumator sa incheie un contract sau sa accepte o oferta, Vanzatorul va solicita consimtamantul explicit din partea consumatorului cu privire la orice plata suplimentara fata de pretul stabilit anterior.

7. Livrarea bunurilor

7.1. Livrarea bunurilor se realizeaza printr-un serviciu de curierat. Timpul de livrare depinde de Produsul comandat/Produsele comandate si este indicat estimativ de CHARME  inainte de finalizarea comenzii.

7.2. Curier Rapid - pentru produsele compatibile si in aria de acoperire a curierului (Sameday)

7.3. Livrarea bunurilor se efectueaza exclusiv pe teritoriul Romaniei, la adresa de livrare indicata de Client.

7.4. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare – note de transport (awb/aviz de expeditie).

COSTURILE DE LIVRARE

7.5. Costul de transport prin curier rapid este:

  1. 15 RON pentru comenzile sub 500 RON;
  2. Gratuit pentru comenzile de peste 250 RON;

 

7.6.   In functie de particularitatile produsului, respectiv greutatea, dimensiunea si caracteristicile acestuia, si adresa unde acestea se vor livra, costurile de livrare pot varia. Cumparatorul va fi informat cu privire la costul livrarii anterior confirmarii comenzii.

7.7.In cazul in care, din motive imputabile Clientului/Cumparatorului (cum ar fi, dar fara a se limita la: refuzul de primire a coletului, absenta de la adresa de livrare comunicata, refuzul achitarii contravalorii coletului), Bunurile trebuie livrate in mod repetat sau printr-o metoda de livrare diferita de cea solicitata initial prin Comanda, Cumparatorul are obligatia de a suporta toate costurile ocazionate de livrarile repetate.

a. Timpul de livrare

7.8.Termenul de livrare este de 24-48 de h.

7.9.Livrarea coletelor prin serviciu de curierat se face de luni pana vineri, cu exceptia zilelor de sarbatoare legala.

7.10.Livrarile standard se fac, in mod obisnuit, in 24-48 ore (1-2 zile lucratoare) de la confirmarea comenzii.

  1. Pentru comenzile confirmate pana in ora 12:00 a unei zile lucratoare, livrarea se face, in mod obisnuit in 24 ore
  2. Pentru comenzile confirmate dupa ora 12:00 a unei zile lucratoare, livrarea se face, in mod obisnuit in 24- 48 ore.

7.11.Momentul de la care incepe sa curga timpul de livrare:

  1. in cazul platii prin card de credit sau debit, in urmatoarea zi lucratoare dupa primirea de catre vanzator a deciziei afirmative din partea bancii respective;
  2. in cazul platii ramburs la livrare, in urmatoarea zi lucratoare dupa confirmarea comenzii de catre Vanzator;

iii. in cazul altor modalitati de plata, in prima zi lucratoare dupa confirmarea platii.

 

b. Daune de transport, vicii

7.12.Pentru toate livrarile, in cazul deteriorarii vizibile a coletului sau a ambalajului, Clientul/Cumparatorul sau persoana delegata cu primirea comenzii trebuie sa verifice integritatea continutului impreuna cu delegatul companiei prestatoare de servicii de curierat, urmand ca rezultatul sa fie notat intr-un proces verbal incheiat de catre acesta.

  1. Serviciul „Deschide coletul la livrare” este disponibil pentru toate produsele care au afisat acest beneficiu in pagina si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice.

Acest serviciu ofera posibilitatea Clientului/Cumparatorului de a verifica daca produsul este intact, nu si posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba/monta/asambla) produsul.

Daca in urma deschiderii coletului Clientul/Cumparatorul considera ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, acesta trebuie sa refuze comanda. Pentru a refuza comanda Clientul/Cumparatorul trebuie sa completeze un Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii. Procesul verbal NU mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

7.13. In cazul in care livrarea se face cu un transportator specializat care nu permite optiunea ”Deschidere la livrare”, clientul poate reclama catre magazin deteriorarea produselor in termen de 1 ora de la momentul receptiei. Dupa acest termen, reclamatiile nu mai pot fi luate in considerare.

7.14. CHARME isi rezerva dreptul de a restrictiona livrarea produselor in localitati / zone in care exista restrictii de circulatie sau interactiune dispuse de autoritati (de exemplu, instituirea de masuri de carantinare zonala). Daca, in urma plasarii comenzii, se constata ca zona / localitatea se afla in carantina sau este supusa din partea autoritatilor altor masuri restrictive care pot afecta buna desfasurare a procesului de livrare, clientul/cumparatorul va fi contactat in vederea anularii comenzii, iar contravaloarea acesteia va fi returnata in cel mai scurt timp posibil, prin metoda de plata utilizata in momentul plasarii comenzii, cu exceptia cazului in care nu s-a convenit, de comun acord, o alta modalitate de restituire.

8. Dreptul de retragere

8.1.Dreptul de retragere se asigura exclusiv clientilor/cumparatorilor persoane fizice.

8.2.Clientul/Cumparatorul are dreptul sa returneze un Bun, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare a returului (primul retur este gratuit).

8.3.Costurile de returnare sunt suportate de catre Client/Cumparator, conform legii.

 

8.4.     Clientului/Cumparatorului, atunci cand isi exercita dreptul de retur al bunului, trebuie sa returneze bunul in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere cu folie din plastic sau ambalat intr-o alta cutie din carton si impreuna cu toate accesoriile acestuia si eventualele cadouri ce l-au insotit. Lipirea de etichete, taierea, ruperea sau orice alt mod de deterioarare a ambalajului original al produsului poate conduce la diminuarea valorii acestuia. Desfacerea ambalajului original al produsului prin tarierea sigiliilor cutiei, respectiv pe de-a lungul benzii adezive, in vederea deschiderii normale a cutiei sau taierea ambalajului din plastic (in caz ul produselor ce nu vin ambalate in cutie de carton), nu reprezinta o deteriorare a ambalajului.

8.5.     Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a Bunurilor, Clientul/Cumparatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic. In cazul deteriorarii produsului, CHARME isi rezerva dreptul de a compensa diminuarea valorii produsului rezultata din manipularea acestuia de catre Client/Cumparator, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor cu platile primite de la Client/Cumparator. Clientul/Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii Bunurilor.

8.6.     Pentru transparenta si claritate, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul poate retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 1%-100% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Valorea finala fiind stabilita in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si/sau a manoperei de reconditionare/igenizare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Clientului/Cumparatorului ulterior recieptionarii, verificarii si evaluarii Bunurilor returnate.

8.7.     Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme folosire excesiva, pete, rupturi, produsele carora le lipsesc accesorii.

8.8.  Pentru a putea face dovada diminuarii valorii produselor ce a rezultat din actiunile Clientului/Cumparatorului (actiuni diferite de cele ce sunt necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor), la momentul primirii coletului de retur, Vanzatorul procedeaza verificarea manuala, in fata camerelor de luat vederi, integritatea si starea produselor returnate.

8.9.  Restituirea sumei reprezentand pretul bunului pentru care s-a exercitat dreptul de retragere poate fi amanata pana la momentul la care Vanzatorul primeste bunul/bunurile returnate sau pana la momentul la care Clientul/Cumparatorul furnizeaza Vanzatorului dovada ca a trimis bunul/bunurile inapoi, in functie de care termen este mai scurt.

8.10.  Costurile de transport platite pentru comanda vor fi restituite in cazul in care sunt returnate toate produsele comandate. In cazul este returnata doar o parte din produse, restituirea costurilor de transport initiale este exclusa.

8.11  Vanzatorul va returna sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului prin metoda aleasa de Client/Cumparator, specificată în formularul de retur sau în declaratia neechivoca privind decizia sa de retragere.

a. Procedura efectuarii returului

8.12.  In cazul in care Clientul/Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea:

  1. Anuntarea telefonica la numarul +40 371 491 708 sau la adresa de email contact@charme.ro

9.13. Pentru efectuarea returului, Clientul/Cumparatorul trebuie sa furnizeze un minim de informatii in vederea identificarii comenzii pentru care se exercita dreptul de retur al unui bun, a identitatii Clientului/Cumparatorului, a unei modalitati de comunicare cu acesta si a informatiilor privind contul bancar in care urmeaza a se efectua restituirea, dupa caz. Informatiile necesare in vederea identificarii comenzii si procesarea cererii de retur sunt urmatoarele:

  1. numele pe care a fost plasata comanda;
  2. adresa de email;

 iii.  numarul de telefon;

  1. modalitatea de compensare, respectiv restituirea sumei sau schimbarea produsului;
  2. contul bancar pentru returnarea contravalorii produselor, dupa caz;
  3. indicativul produsului pe care vrei sa il returnezi.

8.14.  Ulterior completarii formularului de retur si a comunicarii acestuia catre Vanzator sau ulterior comunicarii neechivoce de catre Client/Cumparator a deciziei sale de retragere, Clientului/Cumparatorului ii revine obligatia de a expedia produsul catre Vanzator in decurs de 14 zile calendaristice din ziua in care Clientul/Cumparatorul a informat Vanzatorul cu privire la retragerea din prezentul contract. Termenul se considera respectat daca bunul/bunurile au fost expediate catre Vanzator inainte de scurgerea celor 14 zile.

8.15.  Adresa la care Clientul/Cumparatorul trebuie sa expedieze coletul este:

Destinatar: GITTANOS COMPANY SRL

Adresa: Strada Dacilor nr 14, Timisoara

8.16.  Produsele returnate prin curier rapid NU se vor trimite cu RAMBURS!

8.17.  In vederea identificarii rapide de catre Vanzator a returului, la predarea coletului catre curier, Clientul/Cumparatorul poate sa se asigure ca numarul comenzii aferent bunului returnat este notat pe colet/pe AWB sau este notat pe un suport de hartie aflat in interiorul coletului (scris olograf/de mana sau printat pe hartie).

8.18. NU se accepta retururi (schimb sau ramburs plata) in situatiile limita si excesive precum:

  1. Cereri multiple de retur (produs sau suma) in penultima sau ultima zi de drept

Ii. Produs deteriorat sau purtat

Iii. Produs murdar

Iv. Produs largit

  1. Produs neavand eticheta originala sau amplasata intr-un mod neorogonal

Vi. Produs cu eticheta taiata sau rupta

9. Confidentialitate

9.1.Informatiile de orice natura furnizare de catre Cumparator/Client Vanzatorului vor ramane in proprietatea Vanzatorului.

9.2.Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

9.3.Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care le-ati transmis prin intermediul Site-ului.

10. Publicitate

10.1.Newsletterele CHARME sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de CHARME. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

10.2.In momentul in care, Clientul isi creeaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client poate fi modificata in orice moment, prin contactarea CHARME in acest sens la numarul de telefon +40 371 491 708 , sau folosirea link-ului Dezabonare din corpul Newsletterului.

10.3.Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

 

11. Raspundere

11.1.Vanzatorul nu este responsabil pentru daune de orice fel pe care Clientul/Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezulat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii sau pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

11.2 .Este interzisa utilizarea acestui site web sau a subdomeniilor acestuia in scopul introducerii in mod deliberat de virusi sau orice alt program sau material care poate fi tehnic daunator sau distructiv. Sunt, de asemenea, interzise incercarile de acces neautorizat la acest site web sau la subdomeniile acestuia, la serverul pe care este gazduit acesta sau la orice alt server, calculator sau baza de date in legatura cu acest site web.

11.3.Prin acceptarea Termenelor si Conditiilor Clientii/Cumparatori/Utilizatori/Vizitatorii se angajeaza sa nu atace acest site web sau subdomeniile acestuia prin intermediul unui atac de blocare a serviciului sau de blocare a distribuirii/accesarii serviciului. Nerespectarea dispozitiilor din prezenta clauza va fi raportata autoritatilor competente in vederea aplicarii sanctiunilor legale si va poate determina suspendarea imediata a dreptului de a utiliza acest site web.

11.4.CHARME  depune toate eforturile pentru a asigura o navigare sigura pe pagina sa web, insa nu poate garanta ca Site-ul, serverele pe care este gazduit sau e-mailurile trimise sunt fara virusi sau alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contin erori, omisiuni, defectiuni, intarzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, caderi de linie sau orice alti factori similari. In cazul sesizarii unei astfel de situatii, CHARME va face tot posibilul sa remedieze, in cel mai scurt timp, astfel de probleme.

11.5. Orice persoana fizica/juridica sau entitate foloseste Site-ul pe riscul propriu, CHARME nefiind in niciun fel responsabila pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea Site-ului sau ca urmare a utilizarii informatiilor de pe site.

11.6. Astfel, este in interesul tuturor utilizatorilor sa se asigure ca au instalate sisteme adecvate de aparare, menite sa protejeze calculatorul de virusi si/sau orice alt continut daunator.

11.7.Eventuale link-uri catre alte site-uri web sau materiale ale unor terte parti, daca este cazul, postate pe Site sunt oferite exclusiv in scop informativ, iar CHARME nu isi asuma in niciun fel responsabilitate pentru continutul acestor site-uri si materiale, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin intermediul acestor site-uri web.

11.8.CHARME  va asigura confidentialitatea datelor dumneavoastra, respectiv a datelor de autentificare, parolei si a tuturor celorlaltor detalii in legatura cu contul creat pe Site, in conformitate cu Politica de confidentialitate. Cu toate acestea, este responsabilitatea Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului sa se asigure ca informatiile privind contul creat pe Site raman confidentiale in orice moment si ca nu vor fi transmise catre terti. Prin acceptarea Termenelor si Conditiilor sunteti de acord sa informati Vanzatorul in cel mai scurt timp posibil daca aveti, in mod rezonabil, suspiciuni ca securitatea contului este in pericol.

11.9.     Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizatii continutului si/sau la data plasarii comenzii.

11.10.  Ulterior crearii Contului, utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

11.11.  Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre Charme,  acestia fiind opozabili Clientilor/Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-lui se confirma prin bifarea checkbox-ului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

12. Prelucrarea datelor cu caracter personal

12.1. GITTANOS COMPANY SRL certifica faptul ca va respecta dispozitiile legislatiei aplicabile, in special Regulamentul Parlamentului European si al Consiliului (UE) 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, care abroga Directiva 95/46 / CE (denumit in continuare “Regulamentul privind datele cu caracter personal”).

12.2.Charme.ro este un brand care apartine unei companii inregistrate in Romania responsabila avand sediul social in Timisoara, Strada Dacilor nr 14,inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J35/2488/1994, avand Codul de identificare fiscala RO 6240525

12.3.Conform cerintelor dispozitiilor legale aplicabile, Charme are obligatia de a prelucra datele personale pe care ni le furnizezi in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate.

12.4.Colectăm următoarele tipuri de date personale de la dvs.: nume și prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresa de livrare, adresa/ detalii IP sau detalii de facturare și plată.

12.5.Scopul colectarii datelor este: procesarea Comenzilor, oferirea suportului necesar in vederea procesarii/ preluarii unei Comenzi, informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, functionalitatea Site-ului, evaluarea  Bunurilor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a  Bunurilor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului/Cumparatorului. Prelucrarea datelor cu carcater personal se realizeaza pentru executarea contractului. Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopuri de marketing, de exemplu pentru furnizarea Newsletter-ului, se realizeaza numai in baza consimtamantului dumneavoastra, iar cele privind functionarea Site-ului si privind functionarea Site-ului pot fi prelucrare si in temeiul interesului legitim al Neakaisa.

12.6.Datele cu caracter personal pot fi furnizate catre urmatorii furnizori de servicii: EuPlatesc (furnizori de servicii de plata online), Sameday (furnizori de servicii de curierat), Google Analytics si Facebook Pixel (furnizori analiza trafic site), daca este necesar pentru furnizarea serviciilor prestate de acestia.

12.7.    De asemenea, informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre autoritati publice (de ex., Parchet, Politie, instante judecatoresti), in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

12.8.    Datele cu caracter personal furnizate pentru procesarea Comenzilor si care sunt cuprinse in documentele financiar-contabile sau in documentele care se anexeaza acestora vor fi stocate pentru o perioada de 10 ani, conform art. 38 din Anexa 1 la Ordinul nr. 2634/2015. Datele cu caracter personal furnizate pentru procesarea Comenzilor si care nu sunt cuprinse in documentele financiar-contabile sau in documentele care se anexeaza acestora vor fi stocate pe o perioada de 3 ani, termenul de prescriptie. Dupa aceasta perioada, aceste date vor fi distruse.

12.9. Datele cu caracter personal furnizate pentru furnizarea Newsletter-elor vor fi stocate doar pe perioada in care Newsletter-ele se livreaza sau pana cand ne solicitati dezabonarea.

12.10. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul la rectificare, dreptul la stergere, dreptul la restrictionare, dreptul de a retrage consimtamantul in orice moment, fara afecta legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia, dreptul de opozitie, dreptul la portabilitate, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, depune o plangere la autoritatea de supraveghere competenta, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Regulamenul privind protectia datelor cu caracter personal.

12.11. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si transmise la adresa de e-mail: contact@charme.ro puteti solicita, in mod gratuit, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate si acces la datele cu caracter personal prelucrate, conform dispozitiilor legale. In cazul în care cererile sunt in mod vadit nefondate sau excesive, in special din cauza caracterului lor repetitiv, CHARME poate: fie sa perceapa o taxa rezonabila tinand cont de costurile administrative pentru furnizarea informaţiilor sau a comunicării sau pentru luarea măsurilor solicitate, fie să refuze să dea curs cererii.

12.12. Site-ul poate folosi cookie-uri, iar pentru mai multe detalii, poate fi consultata sectiunea privind Politica de Cookie-uri din prezentul Document.

13. Politica de cookies

13.1.    Prezenta Politica privind fisierele cookies se aplica tuturor utilizatorilor paginii de internet https://www.charme.ro.

13.2.    Informatiile prezentate in continuare au ca scop informarea utilizatorilor acestei pagini de internet cu privire la plasarea, utilizarea si administrarea cookie-urilor de catre CHARME in contextul navigarii utilizatorilor pe aceasta pagina de internet.

13.3.    Un "internet Cookie" (termen cunoscut si sub denumirea de "browser cookie" sau "HTTP cookie" ori pur si simplu "cookie") reprezinta un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau pe alte echipamente ale unui utilizator prin intermediul carora se acceseaza internetul.

13.4.    Cookie-urile sunt instalate prin solicitarea emisa de un web-server catre un browser (de ex. Internet Explorer, Firefox, Chrome).

13.5.    Cookie-urile odata instalate au o durata de existenta determinata, ramanand "pasive", in sensul ca nu contin programe software, virusi sau spyware si nu vor accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului pe al carui echipament au fost instalate.

13.6.    Un cookie este format din doua parti: numele cookie-ului si continutul/valoarea cookie-ului.

13.7.    Din punct de vedere tehnic, doar web-serverul care a trimis cookie-ul il poate accesa din nou in momentul in care un utilizator se intoarce pe pagina de internet asociata web-serverului respectiv.

13.8.    Cookie-urile sunt utilizate de prezentul domeniu pentru a furniza utilizatorilor acestei pagini de internet o experienta mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecarui utilizator in parte, dupa cum urmeaza:

  1. imbunatatirea utilizarii acestei pagini de internet, inclusiv prin identificarea oricaror erori care apar in timpul vizitarii / utilizarii acesteia de catre utilizatori;
  2. furnizarea de statistici anonime cu privire la modul in care este utilizata aceasta pagina de internet catre CHARME, in calitate de detinator al acestei pagini de internet;

                       iii.         anticiparea unor eventuale bunuri care vor fi in viitor puse la dispozitia utilizatorilor prin intermediul acestei pagini de internet, in functie de serviciile / produsele accesate;

13.9.    Pe baza feedback-ului transmis prin cookie-uri in legatura cu modul in care se utilizeaza aceasta pagina de internet, GITTANOS COMPANY SRL poate adopta masuri pentru ca aceasta pagina de internet sa fie mai eficienta si mai accesibila pentru utilizatori.

Durata de viata a cookie-urilor

13.10. Durata de viata a cookie-urilor poate varia in functie de scopul pentru care este plasat. Exista urmatoarele categorii de cookie-uri care determina si durata de viata a acestora:

  1. Cookie-uri de sesiune - este un cookie care este sters automat cand utilizatorul isi inchide browserul.
  2. Cookie-uri persistente/fixe - este un cookie care ramane stocat in terminalul utilizatorului pana cand atinge o anumita data de expirare (cateva minute, zile sau cativa ani in viitor) sau pana la stegerea acestuia de catre utilizator in orice moment prin intermediul setarilor browserului.

Cookie-urile plasate de terti

13.11. Anumite sectiuni de continut de pe pagina de internet pot fi furnizate prin intermediul unor terti, adica nu de catre CHARME, caz in care aceste cookie-uri sunt denumite cookie-uri plasate de terti.

13.12. Aceste cookie-uri pot proveni de la urmatorii terti:

  1. Google Analytics
  2.          Facebook Pixel

13.13. In ceea ce priveste serviciile externe care plaseaza cookie-uri (third party) in momentul navigarii pe site-ul charme.ro, scopul acestora este de marketing, analiza a traficului sau alte personalizari.

13.14. Domeniul ncharme.ro foloseste etichete pentru remarketing (Remarketing Tag) si coduri de conversie primite de la Google AdWords si Web Trends Analytics si sunt colectate cookie-uri din partea tertelor parti.

13.15. Eticheta pentru remarketing Google colecteaza cookie-uri pentru a afisa anunturi in website-urile retelei Google Display si in Google Search. Atunci cand Vizitatorii viziteaza o pagina a website-ului care contine un remarketing tag, cookie-ul browser-ului pe care il folosesc este adaugat unei liste pentru remarketing. O lista pentru remarketing este un set de module cookie de utilizator, generate de una sau de mai multe etichete pentru remarketing.

13.16. Google AdWords foloseste aceste cookie-uri pentru a afisa anunturi sponsorizate in website-urile retelei Google Display si in Google Search Vizitatorilor care au vizitat website-ul www.charme.ro

13.17. In cazul in care vizitatorii website-ului CHARME nu sunt de acord cu utilizarea modulelor cookie de catre Google, acestia pot dezactiva afisarea anunturilor prin Managerul preferintelor anunturilor administrat de Google.

13.18. Partenerii nostri nu vor colecta informatii personale cum ar fi nume, adresa de email, adresa postala sau numar de telefon.

13.19. Vizitatorii website-ului CHARME care nu sunt de acord cu utilizarea modulelor cookie de catre partenerii nostri de publicitate, pot dezactiva afisarea anunturilor folosind setarile sau plugin-urile oferite de browserul preferat.

Cookie-urile folosite prin intermediul www.charme.ro

13.20. Prin utilizarea / vizitarea paginii de internet pot fi plasate urmatoarele cookie-uri:

  1. Cookie-uri de performanta a paginii de internet;
  2. Cookie-uri de analiza a utilizatorilor;

iii.         Cookie-uri pentru geotargeting;

  1. Cookie-uri de inregistrare;
  2. Cookie-uri pentru publicitate;
  3. Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.

13.21. Cookie-uri de performanta - Prin acest tip de cookie-uri sunt memorate preferintele utilizatorului acestei pagini de internet, astfel incat setarea din nou a preferintelor in cazul vizitarii ulterioare a paginii de internet nu mai este necesara.

13.22. Cookie-uri de analiza a utilizatorilor - Aceste cookie-uri ne informeaza daca un anumit utilizator al paginii de internet a mai vizitat / utilizat aceasta pagina de internet anterior. Aceste cookie-uri sunt utilizate doar in scopuri statistice.

13.23. Cookie-uri pentru geotargeting - Aceste cookie-uri sunt utilizate de catre un soft care stabileste tara de provenienta a utilizatorului paginii de internet. Vor fi primite aceleasi reclame indiferent de limba selectata.

13.24. Cookie-uri pentru inregistrare - Atunci cand va inregistrati pe acest site, se genereaza cookie-uri care memoreaza acest fapt. Serverele utilizeaza aceste cookie-uri pentru a ne arata contul cu care sunteti inregistrat. De asemenea, utilizarea acestor cookie-uri permite sa asociem orice comentariu postat pe pagina de internet cu username-ul contului folosit. In cazul in care nu a fost selectata optiunea "pastreaza-ma inregistrat", aceste cookie-uri se vor sterge automat la momentul terminarii sesiunii de navigare.

13.25. Cookie-uri pentru publicitate - Aceste cookie-uri permit aflarea vizualizarii de catre un utilizator a unei reclame online, tipul acesteia si timpul scurs de la momentul vizualizarii respectivului mesaj publicitar. Ca atare, astfel de cookie-uri sunt folosite pentru targetarea publicitatii online. Ele sunt anonime, stocand informatii despre contentul vizualizat, nu si despre utilizatori.

Oprirea cookie-urilor

13.26. Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face aceasta pagina de internet dificil de vizitat, atragand dupa sine limitari ale posibilitatilor de utilizare ale acesteia.

13.27. Utilizatorii isi pot configura browserul sa respinga fisierele cookie sau sa fie acceptate cookie-uri de la o pagina de internet anume. Cu toate acestea, refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi publicitate online - ci doar ca aceasta nu va fi adaptata preferintelor si interesele dumneavoastra, evidentiate prin comportamentul de navigare.

13.28. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari pot fi accesate, ca regula, in sectiunea "optiuni" sau in meniul de "preferinte" al browserului tau.

13.29. Pentru orice intrebari suplimentare cu privire la modul in sunt utilizate cookie-urile prin intermediul acestei pagini de internet, va rugam sa va adresati la: contact@charme.ro

CINE SUNTEM SI DE CE FACEM ASTA

Despre Charmé

DESPRE NOI

Fii autentica cu Charmé

Inspirația CHARMÉ Lingerie

Având ca reper imaginea buticurilor cochete de pe străzile metropolelor lumii și rolul lenjeriei în garderoba femeilor de pretutindeni, am creat Charmé Lingerie. Aici, eleganța, stilul și
calitatea se transpun în concepte de lenjerie atent selectate, unde fiecare femeie are posibilitatea de a se descoperi așa cum este ea, autentică și fascinantă în fiecare zi.

Cu o gamă variată de branduri internaționale din categoria premium și piese de lenjerie aparte, CHARMÉ Lingerie îți oferă opțiuni de produse care să se potrivească nu doar corpului, ci și personalității tale, dându-ți încredere, susținere și o experiență unică, încă de la prima purtare.

“CHARMÉ este acel spațiu virtual unde femeile își redescoperă feminitatea, descoperă branduri internaționale prestigioase și află în premieră pentru România trendurile și modalitățile de purtare a lenjeriei intime, în funcție de ocazie. La baza conceptului Charmé stau cei peste 25 de ani de experiență în domeniu a specialiștilor săi, împreună cu istoria, tradiția, cultura și evoluția artei lenjeriei.”

Adrian Sămărtinean - Creative Director Charmé

NU ORICE BRAND REUSESTE!

Alegem doar brand-uri remarcabile

CHARMÉ Lingerie este un concept care a luat nastere in iarna anului 2018. Idee de baza de la care am pornit este de a crea o platforma multibrand, care sa acopere intreaga piata de lenjerie intima de la calitate foarte buna la premium, care sa ofere clientilor nostri posibilitatea de a gasi tot ce au nevoie pe o singura platforma.

Stilul de viata modern si ritmul accelerat al vietii nu permite intotdeauna luxul timpului de a cauta produsele in magazine, fie ele virtuale. Asa ca, telul nostru este de a facilita si de a imbunatati experienta cumparaturilor de lenjerie intima, intampinand clientul cu informarea corecta asupra materialelor, calitatii si aspectele importante in alegerea
pieselor potrivite pentru corpul fiecaruia.

Motivele noastre au fost foarte simple

Lenjeria intima este o arta, face parte din lumea modei si pe
langa rolul vestimentar are unul foarte important: INCREDEREA. Este piesa cea mai apoape de corpul nostru in permanenta, ceea ce face necesar ca aceasta sa fie o experienta placuta. Increderea aduce dupa sine implinire si fericire.

CHARMÉ Lingerie doreste sa trezeasca curiozitatea clientelor care au o placere inca necunoscuta dar simtita in adancul lor pentru lenjeria intima.

Simte-te bine in pielea ta iar noi te ajutam sa te pui in valoare!

CHARMÉ vrea sa fie tot timpul in pas cu moda internationala din lumea lenjeriei si sa adune toate informatiile intr-un singur loc, unde lumea se poate informa din punct de vedere calitativ, al marimilor corecte, materialelor naturale si sustenabile si a tehnicilor noi de imbunatatire a pieselor.

Care este misiunea noastra?

Ne propunem sa rezolvam principalele probleme de care se lovesc clientele noastre atunci cand aleg lenjeria intima, incepand cu marimea corecta a pieselor si masuratorile, care sunt necesare ca piesele sa se muleze perfect pe corpul fiecareia, pana la prezentarea ultimelor tendinte in moda internationala de lenjerie.

Credem in protejarea mediului inconjurator

Ne dorim sa castigam increderea clientelor noastre in ceea ce priveste calitatea produselor din portofoliul nostru si sa rezolvam problemele nesigurantei de a face cumparaturi
online - din punct de vedere al nepotrivirii marimilor. Credem in protejarea mediului inconjurator si factorii care influenteaza incalzirea globala, de aceea alegem cu atentie
materiale sustenabile si cat mai putin artificiale.

Avem un proces amplu de selectie a brandurilor cu care colaboram, structurat pe 4 piloni principali de la care nu ne abatem. 4 principii pe care nu le incalcam niciodata tocmai
din pincina faptului ca vrem sa ne diferentiem si ne pasa de planeta, oameni, materiale si nu in ultimul rand de pasiunea fata de piesele de lenjerie.

Pasiunea face diferenta pentru noi

Telul nostru este sa fim printre cei mai buni pe piata de reaserch si sa ne folosim structura de specialistiti dezvoltata de-a lungul celor 25 de ani de experienta pentru a coopera cu cele mai bune brand-uri de pe piata, fie ele start-up, artizanale, corporate sau icons in domeniu.

CHARMÉ Lingerie nu este despre vanzari, este despre pasiunea si iubirea pentru lenjeria intima. Despre locul pe care trebuie sa-l aiba pe piata din Romania si din intreaga lume, o singura platforma 100% dedicata lenjeriei. Despre cunoastere si intelegerea domeniului si a produselor, despre istorie, despre
maiestrie, despre informatie, designeri si creatie, despre promovarea frumosului si al artei, despre artizanat si
productie.

CHARMÉ Lingerie este despre pasiune in lucruri marunte si in detalii.

#touchofcharme